A jelentkezési űrlap az elérhetőségi adatokon kívül a tevékenység 200 karakternyi leírására, a nyitvatartás idejének és a lehetséges fizetési módok részletezésére ad módot.
Az úgynevezett "Plus Box"-ban az adatok kezelése nem volt tökéletes - a problémákat a Google 15 hónap után a napokban oldotta meg.
Magyarországon ugyan még nem működik a Google’s Local Business Center, de itthon is bárki bármilyen céget, vendéglátóhelyet, egyebet feltehet a GogleMaps-re, miután gmail vagy más (pl. Adwords, Analytics, Adsense) Google szolgáltatásba bejelentkezett:

A térképre felvitt objektumot bárki megtalálhatja a GoogleMaps szöveges keresőjében (aki ügyes), csak be kell írni annnak nevét. Tapasztalatom szerint annyi trükkje van a dolognak, hogy a keresés elindításakor a képernyőn annak a környéknek a térképe kell hogy legyen, ahol a találat várható. Ha pl. Budapesti céget keresel, ne a Balaton töltse ki a térképed - bár nekem sikerült pesti céget megtalálnom úgy, hogy előtte a Velencei tavat nézegettem elég jó nagyításban.
A Google-ban történő 'normális' keresés szempontjából egyébként nincs jelentősége annak, hogy ki van és ki nincs fent a GoogleMaps-en. A "Budapest site:maps.google.com", a "Magyarország site:maps.google.com" valamint a "Hungary site:maps.google.com" keresések együttesen is csak e g y e t l e n érdemi találatot adnak - éspedig a Kútvölgyi kórház geográfiai fekvését tekinthetjük meg.
Ami végül nem is mondható rossz eredménynek, ha éppen a gutaütés kerülgeti a lelkes Google-függőt.